czwartek, 17 maja 2012

Infoo.!

Siema.!
Miałam dzisiaj dodać post, ale przez własną głupotę usunęłam go.!
Głupia, głupia ja!
No nic będę musiała odnowa zacząć, a to trochę potrwa.
Informuję was, ze rozdział pojawi się dopiero we wtorek <jak Bóg da.>
Bo teraz jestem zajęta świętowaniem 16, przyrządzaniem ogniska, potem jadę na noc muzeów i biorę udział w Grze Miejskiej /poczytajcie w necie o ty- fajna sprawa, moze akurat to też u was jest organizowane./
I jeszcze muszę poprawiać tą nieszczęsną chemie.
________
Wczoraj miałam 15 lat, a dziś już 16. Jak ta starość szybko nadchodzi.: /
Już mi bliżej niż dalej. -hahaa.
No nic wierzę, że z wiekiem się mądrzeje i ze teraz będę pisała coraz lepiej.
A wracając do bloga, to mam do was prośbę.
NATCHNIJCIE MNIE>! Mooże macie jakieś fajne pomysły na dalszą część  >  ?
Było by miło jakbyście się nimi podzielili. xD

Dobra nie zanudzam i do zobaczenia we wtorek. :)

Narazicho <3
podpisano : natalia.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ja się trochę rozczarowalam, ze ten mokolaj okazal się gejem... :) ;> na początek to niech zuza się pozbiera no!

Anonimowy pisze...

Och ! Szkoda , że nie zastałam rozdziału ale dobre i to , że jest info ! :D Skoro masz urodziny to życzę ci wszystkiego najlepszego ! Szczęścia , miłości a co najważniesze spełnienia wszystkich marzeń ! Powodzenia z chemią ! xoxo

Tatiana Petrova pisze...

oj, zgadzam się z 'Romantic' Szkoda, że jest gejem :( zapraszam do siebie ;)

smiley.loove pisze...

ouuu szkoda ;(
no nic czekamy :)
wszystkiego najlepszego! :D

Ola pisze...

Hmm.. a jak dla mnie to fajnie, że okazał się gejem, lubię geji. ; ) Fajnie piszesz i chętnie czytam rodziały . ; D
Wszystkiego najlepszego ! ; ))